Existuje i jiná cesta, jak si pořídit software. Naše cloudové řešení pomáhá v boji se škůdci.
Přehledná cloudová aplikace poskytuje v reálném čase informace o provedených kontrolách a zabezpečených návnadách všem zákazníkům firmy Deratizace Růžička.
V boji proti škodlivým hlodavcům je potřeba pravidelná kontrola nástrah a pastí. Je potřeba pravidelně prověřovat, zda škůdci nástrahu zkonzumovali, zda past není poškozená a případně zda se v kontrolovaném prostoru nenacházejí uhynulí škůdci. O každé kontrole je nutno provést záznam a to včetně místa, data a přesného času kontroly. Protože společnost Deratizace Růžička provádí své služby pro koncové zákazníky, poskytuje jim na základě sesbíraných dat přehledné reporty o výsledku kontrol.
O zákazníkovi
Společnost Deratizace Růžička, s. r. o. byla založena v roce 1992. V současné době tato firma servisuje po celé České republice zhruba 1 850 objektů (bytové domy, hotely, výrobní haly, logistická a kancelářská centra i obchodní řetězce) s cílem zbavit je jakéhokoliv hmyzu, hlodavců nebo mikroorganismů. Mezi stěžejní služby této firmy patří monitorování objektů, následný zásah a doporučení nápravných opatření spojenou s veškerou dokumentací, která se týká třech klíčových oblastí – deratizace, desinsekce a dezinfekce.
Mobilní řešení pro kontrolu pastí
integrated pest management system
Aby se proces kontroly zjednodušil a automatizoval, vyvinul KODYS společně s firmou Deratizace Růžička systém, který umožňuje technikovi zadávat výsledky přímo v místě kontroly do mobilního terminálu. Nasbíraná data se následně přenesou do serverové aplikace, která umožňuje generování přehledných sestav a reportů. Samozřejmostí je, že každého zákazníka jsou viditelná data pouze z jeho provozoven. Někteří zákazníci tento report využívají například jako doklad o prováděných deratizačních opatření při případné kontrole ze strany Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Pro kontrolu stanovišť používají pracovníci mobilní terminály Zebra, dodávané společností KODYS.
Využití cloudu
Aby byl report pro zákazníky jednoduše dostupný i z webového prohlížeče, byla zvolena platforma cloudového řešení Microsoft Azure. Další důvod pro použití řešení v cloudu byl fakt, že Deratizace Růžička se plně zaměřuje na deratizační služby a z počátku nedisponovala žádnou síťovou infrastrukturou. Zákazník se tak nemusí starat o provoz a ani správu této aplikace, která je poskytována jako „subscription“ model založený na pravidelných měsíčních platbách bez nutnosti výrazné úvodní investice.
PŘÍNOSY
- On-line výsledky deratizačních kontrol, odbourání papíru
- Podrobný report o provedených pracích na jednotlivých lokalitách
- Odstranění potřeby vlastní IT a síťové infrastruktury
- Možnost online přístupu koncových zákazníků ke všem svým dokumentům (revizní listy, aktuální mapy kontrolních bodů na objektech, tabulky vyhodnocení zásahů, servisní knihu)
- Minimální počáteční investice
Výsledek očima zákazníka
Zákazník potřeboval získat lepší přehled o kontrolách návnad, které provádějí jeho zaměstnanci, dále chtěl získávat kvalitnější informace o kontrolách a zároveň chtěl zpřístupnit tyto informací svým zákazníkům, což jsou většinou maloobchodní řetězce. Cloudové řešení bylo zvoleno z důvodu nízké počáteční investice.
Výsledek očima zákazníka
Z důvodu specifikace zaměření naší práce, se sytém vlastně vyvíjí dodnes. I přes nemalé počáteční „porodní bolesti“, kdy jsme plnili prázdnou databázi, nám celkově systém pomohl udržet stěžejní zakázky a mnohé nové přinesl. V rámci celé aplikace jsme dostali větší dohled a přehled nad servisními techniky a servisovanými místy po území celé ČR, což je pro nás přidaná hodnota celé věci.
Případová studie ke stažení
Stáhněte si případovou studii pro Deratizace Růžička ve formátu PDF